Pe site-ul WIRO, operatorul folosește cookie-uri în conformitate cu prevederile politicii de confidențialitate. In regula
Produse Meniu

CONDIȚIILE DE ACHIZIȚIONARE

Condițiile de achiziționare

 


Selectarea produsului

Clientul are posibilitatea de a alege sau comanda din produsele magazinului. Clientul poate face clic pe produsul selectat pentru a vizualiza descrierea detaliată a produsului. Dacă intenționați să cumpărați, plasați produsul pe care doriți să îl cumpărați într-un coș virtual făcând clic pe butonul „Adăugă în coș”. Dând clic pe butonul „Vizualizare coș”  veți găsi produsele plasate în coș în timpul achiziției, precum și suma totală a facturii și costul de livrare. Aici se poate verifica conținutul comenzii, în special prețurile și cantitățile pe care le puteți modifica sau actualiza, după cum este necesar. Coșul calculează automat suma totală a comenzii.


Trimiterea comenzii

Dacă considerați că este potrivită cantitatea produselor plasate în coș și ați decis să le cumpărați, trebuie doar să faceți clik pe butonul „Finalizare”. Apoi puteți alege dacă doriți să vă conectați ca și un client deja înregistrat, sau să vă înregistrați ca un client nou sau cumpărați fără înregistrare. Dacă ați mai cumpărat anterior din magazinul nostru, introduceți adresa de e-mail și parola pe care le-ați dat în timpul registrării anterioare. Dacă doriți să vă înregistrați ca un client nou, introduceți informațiile de achiziție, care vor fi stocate de sistem și trebuie să vă conectați doar la următoarea achiziție. Pentru achiziții fără înregistrare, introduceți adresa de facturare și de livrare. În pasul următor, selectați metoda de livrare care vi se potrivește (prin preluare personală sau serviciu de curierat), precum și metoda de plată (ramburs, card de credit, transfer bancar, Paypal, numerar).
Dacă sunteți de acord cu conținutul comenzii, faceți clic pe butonul „Comandă” pentru a trimite comanda.



Prețuri

Prețurile noastre sunt prețurile din lista de preț valabilă la momentul comenzii, care se găsește lângă produsele din magazinul web. Prețurile sunt prețuri brute, inclusiv TVA, însă aceste prețuri nu includ costurile de livrare. Costul de livrare poate fi găsit în timpul procesului de plată înainte de finalizarea comenzii, precum și în Condițiile de cumpărare. Dacă există o eroare sau un defect în produsele sau prețurile din magazinul web, ne rezervăm dreptul de a face corecții. În acest caz, vom informa clientul cu privire la noile date imediat după recunoașterea sau modificarea erorii. Cumpărătorul poate confirma comanda încă o dată sau există posibilitatea ca oricare dintre părți să se retragă din contract.




 

 

Prelucrarea comenzilor

Comenzile vor fi prelucrate în termen de 24 de ore.



Posibilitatea de a corecta erorile de introducere a datelor

Aveți opțiunea de a corecta erorile de introducere a datelor înainte de a apăsa butonul „Comandă”.

 


Confirmare

Trimitem confirmarea comenzii prin e-mail la toate comenzile lansate pe site. Aceasta înseamnă că, după ce ați plasat comanda, veți primi un e-mail automat despre primirea comenzii dvs. și (mai târziu) despre data estimată de livrare. În cazul unei consultații telefonice, apelați serviciul clienți sau oricare dintre numerele de telefon din e-mail.


Condiții de plată
În magazinul nostru puteți plăti prin transfer bancar, plată cu card de credit, plată în numerar sau  ramburs. În ultimul caz, prețul integral de achiziție, inclusiv costurile de expediere, trebuie plătite în numerar curierului la primirea coletului.


Livrarea

Marfa eate livrată prin curierat. Timpul de livrare al produsului este descris de magazinul web în timpul procesului de plată și este, de asemenea, inclus în e-mailul de confirmare.
Puteți aranja data livrării prin telefon la e-mailul de confirmare.


Modalități de livrare:

Curierat GLS

Termen de livrare:

În cazul unei comenzi plasate nu mai târziu de ora 16:00 în zi lucrătoare, livrarea se face nu mai devreme de a doua zi lucrătoare din ziua depunerii.


Costuri de livrare:

 

În cazul livrării la domiciliu a GLS:

 

În cazul în care:

Valorea mărfurilor este mai mică de 25.000 HUF:

taxa de transport este de 1.690 HUF pentru colete interne

valorea mărfurilor este de peste 25.001.- HUF: fără taxă de transport pe teritoriul Ungariei

 

În cazul MPL:

 

Valorea mărfurilor este mai mică de 25.000 HUF:

taxa de transport este de 1.860 HUF pentru colete interne

valorea mărfurilor este de peste 25.001.- HUF: fără taxă de transport pe teritoriul Ungariei

 



Livrarea în străinătate și detaliile acesteia: Cerere la info@wiro.hu

 

Alte informații

Termen de livrare 3-5 zile în funcție de țara destinatară

Taxă de transport în UE

 

Austria, Germania:

Valoarea bruttă a facturii între 0-25000            Taxa de transport: 3800 Ft

Valoarea bruttă a facturii între 25001-35000      Taxa de transport: 2200 Ft

Valoarea bruttă a facturii peste 35001               Taxa de transport: 0,0 Ft

 

UE zona1: Slovacia, Slovenia, Cehia, România, Croația

Valoarea bruttă a facturii între 0-30000              Taxa de transport: 4500 Ft

Valoarea bruttă a facturii între 30001-40000      Taxa de transport: 2700 Ft

Valoarea bruttă a facturii peste 40001               Taxa de transport: 0,0 Ft

 

UE zona 2: Polonia, Belgia, Olanda, Luxemburg, Liechtenstein**, Bulgaria, Elveția

Valoarea bruttă a facturii între 0-30000              Taxa de transport: 4500 Ft

Valoarea bruttă a facturii între 30001-40000      Taxa de transport: 2700 Ft

Valoarea bruttă a facturii peste 40001               Taxa de transport: 0,0 Ft

 

UE zona 3: Danemarca, Franța, Italia, Marea-Britanie, Irlanda

Valoarea bruttă a facturii între 0-40000              Taxa de transport: 6000 Ft

Valoarea bruttă a facturii între 40001-50000      Taxa de transport: 3000 Ft

Valoarea bruttă a facturii peste 50001               Taxa de transport: 0,0 Ft

 

UE zona 4: Litvania, Letonia, Spania, Suedia, Estonia, Norvegia**, Grecia

Valoarea bruttă a facturii între 0-40000              Taxa de transport: 9000 Ft

Valoarea bruttă a facturii între 40001-50000      Taxa de transport: 5000 Ft

Valoarea bruttă a facturii peste 50001               Taxa de transport: 0,0 Ft

 

Prețurile pot varia în funcție de cursul de schimb valutar

 

** Pachetele trimise în afara Uniunii Europene sunt vămuite prin vamă și taxate de autoritățile vamale ale țării de destinație.

 

Costuri suplimentare de transport

Costuri  vamale la export: 9550.- HUF

Costuri vamael import: 9550.- HUF

 

Továbbá az adott ország szabályozásainak megfelelő további költségek, ezt rendelés elött érdemes megkérdezne a megfelelő hatóságoknál országon belül.

Inainte de a face comanda solicitați autorităților competente din țară destinatară in legătură cu taxele suplimentare.



Retragerea de la livrare

În cazul în care magazinul web nu își îndeplinește obligațiile care îi revin în temeiul contractului, deoarece bunurile specificate în contract nu îi sunt disponibile sau nu este posibil să furnizeze marfa comandată, este obligat să informeze clientul cu privire la acest lucru. Magazinul online nu încheie contracte cu minori. Prin acceptarea termenilor și condițiilor, clientul declară că este major.

 

Returnarea produsul

Returnarea produsul numai în starea și ambalajul său original, în cantitatea și calitatea sa completă.



Informații despre condițiile contractului

Limba de încheiere a contractului este maghiara, contractul încheiat este / nu este considerat a fi încheiat în scris. Contractul încheiat va fi înregistrat / neînregistrat, va fi disponibil / nu va fi disponibil ulterior.

 

Dreptul de retragere / garanția de returnare

Clientul se poate retrage din contract fără să ofere motive în termen de opt zile lucrătoare. Clientul își poate exercita dreptul de retragere din ziua în care a primit marfa. Vânzătorul este obligat să restituie suma plătită de client imediat, dar nu mai târziu de treizeci de zile după retragere.

Clientul va suporta taxele  legate de returnarea bunurilor datorită exercitării dreptului de retragere. În plus, clientul nu suportă alte costuri. Cu toate acestea, vânzătorul poate solicita despăgubiri pentru daunele rezultate din utilizarea necorespunzătoare a bunurilor. În cazul în care mărfurile returnate în temeiul dreptului de retragere nu sunt în stare perfectă, revânzabilă, clientul este obligat să plătească despăgubiri dacă a cauzat deteriorarea, distrugerea sau altă imposibilitate de a returna bunurile în mod intenționat sau din neglijență.

În cazul în care se constată că produsul a fost deteriorat în timpul deschiderii în prezența persoanei care îl livrează (livrare poștală, curierat) și dauna a avut loc înainte de primirea mărfii, vom asigura returnarea produsului și anularea vânzării imediat. Orice fel de daune sau lipsă de conținut în timpul livrării expedierii trebuie incluse în raportul de fapt dintre cedent și cesionar! Nu putem fi considerați responsabili pentru orice lipsă ulterioară de conținut sau daune!

17/1999 privind exercitarea dreptului de retragere. Puteți descărca textul unui decret guvernamental de pe site-ul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.



Clauza de proprietate

Bunurile livrate rămân în proprietatea furnizorului până la plata integrală a prețului de achiziție. În cazul unor comenzi eronate, neacceptate, produsul va fi stocat în numele „noului” proprietar, iar contravaloarea va fi plătită noului proprietar după o altă vânzare reușită!



Modificați sau anulați o comandă

CVIII din 2001. În conformitate cu legea, la plasarea unei comenzi, software-ul magazinului web al vânzătorului este imediat notificat cumpărătorului cu privire la faptul că comanda a fost plasată. Această notificare nu constituie un contract între vânzător și cumpărător! Acesta indică doar cumpărătorului că cererea dvs. de comandă a fost înregistrată de sistemul nostru și transmisă angajaților competenți ai vânzătorului.

Dacă cumpărătorul nu o primește în 48 de ore, obligațiile de ofertare ale cumpărătorului vor fi încetate.

Vânzătorul oferă cumpărătorului posibilitatea de a anula comanda electronic până la începutul comenzii. La începerea executării comenzii, clientul va fi informat prin e-mail și / sau telefon cu privire la durata preconizată a execuției și la faptul executării, după care este posibilă anularea comenzii numai personal sau prin intermediul unuia dintre contactele de la „Serviciul clienți” sau „Contacte”.

Pentru a modifica comanda ulterior numai în scris, prin e-mail la wiro@wiro.hu.